Жуліано: "Я не збирався змінювати Дніпро на Катар"

Напередодні останнього бою за Лігу чемпіонів , Жуліано підвів міні- підсумок двох з половиною років в Україні та розповів - нехай і в дуже загальних рисах - про те , що планує робити далі.

«У Бразилії такого не буває»



- Виліт з Лізі Європи в лютому , згаяне чемпіонство - і все ж , чого було більше в майже закінчився сезоні - хорошого або поганого?

- Більше хорошого. Ми йдемо на другому місці перед останнім туром і маємо всі шанси на те , щоб дебютувати в Лізі чемпіонів наступного літа . Так що , це головний і великий позитив. Звичайно , сумно від того , що оступилися в боротьбі за чемпіонство. Не зуміли витерпіти до кінця в цій надзвичайно важкій сутичці.

- Пропоную вам три варіанти, чому Дніпро програв золоті медалі Шахтарю : не витримали тиску; витратили вхолосту пік форми , який припав на початок березня ; у всьому винні арбітри . Який варіант вам ближче ?

- Я не можу виділити один - тут, напевно , все в комплексі. Важко було грати два рази на тиждень - це теж хочу додати .

- Такий графік був у всіх.

- Так , але ми грали практично без замін. Важко провести дві гри практично поспіль , всі 90 хвилин , на одному і тому ж рівні. Втім , я думаю , що все одно ми можемо бути задоволені собою - звичайно, за умови , що все ж добудемо путівку в Лігу чемпіонів.

- Ви нервуєте перед недільною грою проти Металурга ?

- Нервую , так - втім , як і перед кожною великою грою . Але я люблю ось таке ось неспокійний відчуття перед важливими матчами. Інакше ніяк . Сподіваюся , ми виграємо і влаштуємо свято для Дніпропетровська.

- Ви вірите в теорію змови арбітрів проти Дніпра?

- Теорія змови ? Не знаю . Я думаю , що ми втратили деякі окуляри через неправильних рішень суддів. З цим , мабуть , треба змиритися. Ми не можемо на це впливати - все вирішується на занадто високому рівні. Це дуже погано. Я не очікував такого , коли їхав в Україну . Після двох з половиною років тут я вже розібрався , що до чого. Такі речі негативно впливають на розвиток українського футболу.

- Я був дуже здивований , коли деякі гравці скаржилися на арбітра після матчу в Ужгороді , при тому , що суддя не зарахував чистий гол Говерли.

- Буває всяке, але я говорив про картину в цілому.

- Ви стикалися з упередженим суддівством у Бразилії ?

- Ні . Судді помилялися , але такого , щоб в бік однієї команди і систематично - ні, не було.

- Дніпру та правда зручніше грати вдесятьох ?

- Працюємо більше , біжимо більше , намагаємося більше - за того гравця , якого видалили . Ось і виходить , що часом це навіть позитивно впливає на результат.

«Треба бути сильним , а не технічним »

- Жуліано , давайте поговоримо про минуле. Ваш перший рік в Дніпрі був поганим . Мало хто сумнівався , що ви станете черговий бразильської зіркою , яка не розкрилася в Україні . Чому ваша адаптація так затягнулася ?

- Було реально важко. Я не розумів , про що говорять люди навколо мене. Я не міг пристосуватися до командної гри і до українського футболу. Минув час : я почав розуміти мову і знайшов себе на полі .

- Що говорив Хуанде Рамос в той період ? Він був роздратований або особливо не тиснув ?

- Він бачив , що я працюю на повну . Я дійсно намагався, я викладався і робив все , щоб виправдати довіру. Тому Рамос на мене не тиснув. Він тільки говорив , що через деякий час я почну грати краще - так і вийшло. Тим більше що я виходив на поле практично в кожній грі навіть у ті часи, коли не міг давати результат.

- Що було складніше: звикнути до футболу чи до звичайного повсякденного життя в новій країні ?

- До футболу . Життя , звичайно , теж відрізняється від того , що робив раніше , але я швидко звик : знайшов місця , де можна відпочити , виробив щоденні маршрути для себе. Я не був спочатку пристосований до футболу , в якому треба бути , в першу чергу , сильним , а не технічним .

- Я чув , що ви навіть стали додатково займатися в тренажерному залі. Досі продовжуєте ?

- Так , в залі мене можна застати кожен день. Останні два тижні , правда , не займався , а так - тренуюся вже два роки. Це важливо для моєї форми .

- Хтось ще з футболістів Дніпра нарощує м'язи ?

- Ні , я займаюся один , ходжу після тренувань. Спочатку мені виділили персонального тренера , але незабаром він покинув Дніпро. Йдучи, він скинув мені програми, за якими я тепер тренуюся .

- Може , пора задуматися про альтернативу футболу і податися в бодібілдинг ?

- Ха , ні, я не до такої міри фанат.

- Чи є якісь речі в Україні , до яких ви досі не звикли ?

- Не знаю навіть , про що розповісти . Напевно , єдине, від чого я відмовився тут - це походи в кіно. Вдома я ходив дуже часто - як мінімум , два рази на місяць. Тут же сенсу ходити немає: фільми йдуть в основному українською мовою. Якщо російську я розумію більш-менш , то український , фактично , ніяк.

«Грати тільки вперед! »

- У серпні ви підірвали медійний простір своїм листом , адресованим президенту Дніпра. Навіщо ви це зробили?

- У мене було багато пропозицій від інших клубів. Мені були цікаві ці варіанти , я це пояснював директору Стеценко. Я запитував , чи можу я прийняти ці пропозицію , чи може клуб мене продати ? Відповіді я не отримував. Мені сказали , щоб я написав листа президенту і передав його . Я це зробив , але моє послання ніхто передавати не поспішав. Мені говорили тільки : «Завтра , завтра , завтра» , так тривало дуже довго. Я вирішив , що аж таким способом - через інтернет - президент Дніпра дізнається мою позицію.

- Ви коли-небудь бачили Ігоря Коломойського ?

- Ні , я з ним не знайомий і ніколи його не бачив , після ігор він не заходить . Клубом повністю керує Андрій Стеценко.

- Що було після опублікованого листа ?

- Мені передали відповідь і сказали , що я продовжую виступ за Дніпро.

- Далі ?

- Нічого . Мені сказали , що я не піду , я відповів: «Окей , буду далі працювати ».

- І все?

- Ну да. А що ще ?

- Деякі ваші співвітчизники - наприклад , донецькі бразильці Ілсіньо і Матузалем - вирішували такі речі більш радикально : розверталися і йшли , наплювавши на думку клубу.

- У мене такої думки не було - це можу сказати точно. Я швидко змирився , і це ніяк не відбилося на моєму бажанні і мотивації.

- Писали , що взбудоражившее вас пропозиція була з Катару. Чи справді ви були готові забути про нормальний футболі заради забезпеченої на роки вперед житті?

- Ні , було інше конкретну пропозицію , яке спонукало мене до написання листа . Потім вже була офіційна пропозиція від катарського клубу: вони пропонували дуже багато грошей , але я з вами згоден , що футболу там мало. Я не хочу грати в Катарі. Думаю , що мій рівень дозволяє добре виступати в одному з провідних чемпіонатів. Я ще занадто молодий для Катару.

- Практично відразу після підписання контракту з Дніпром , ви сказали , що напевно підете з клубу через три роки. Навіщо було підписувати угоду на п'ять років?

- Я прекрасно розумію права клубу і поважаю їх. Так, я не приховував , що хочу йти наверх , але , як бачите , я чесно відпрацьовую свій контракт. Якщо Дніпро не хоче мене продавати , нехай навіть і за хороші гроші , - це їхня справа , за мене , адже клуб теж заплатив немало.

- Чи бував коли-небудь інтерес до вас з боку інших українських клубів?

- Якісь розмови ходили , але, мабуть , нічого серйозного.

- Для Катару ви ще занадто молоді , а як щодо повернення до Бразилії ? Чи розглядаєте такий варіант ?

- Мені дуже приємно , що багато бразильські клуби хочуть мене бачити в своєму складі . Це означає , що я роблю тут хорошу роботу. Щодо того , чи можу повернутися , - ніколи не знаєш , що трапитися і як все повернеться. Можу з упевненістю сказати одне: я не знаю , що буде далі - чи залишуся я в Дніпрі або перейду в який-небудь інший клуб .

- Виступ у Лізі чемпіонів може змусити вас залишитися в Україні ?

- Ми ще не потрапили в Лігу чемпіонів. Потрапимо - подивимося . Прямо зараз я думаю тільки над тим , щоб перемогти Металург в неділю .

- Чи правда , що гравці Дніпра просили Хуанде Рамоса залишитися в команді?

- Звичайно , всі хочуть , щоб він продовжив роботу , але це вирішуватиметься на рівні керівників . До того ж , підсумки підбиватимуть в кінці сезону.

- Ви б перейшли в Дніпро , тренуй клуб не Хуанде Рамос , а хтось інший ?

- Навряд чи . Запрошення від Дніпра зацікавило мене багато в чому завдяки персоні головного тренера : цікаво працювати під керівництвом людини, яка тренував мадридський Реал , вигравав Кубки УЄФА разом з Севільєю . Плюс до всього , ми з Рамосом спілкуємося на практично схожих мовах і чудово розуміємо один одного.

- Кращий рада , який дав вам Рамос за час в Україні ?

- Грати тільки вперед! У Бразилії було інакше : я отримав м'яч в середині поля , потім часто повертався до своїх воріт , віддавав захисникам - толку від цього було мало , темп атаки падав.

- На вас якимось чином вплинули революційні події в країні? Ви говорили бразильським ЗМІ , що про всяк випадок у вас навіть є план втечі з України .

- Тут така справа : у Києві працює бразилець , який пов'язаний з нашим посольством . Він обдзвонив бразильських футболістів в Україні та розповів , що ситуація в країні дуже небезпечна . Якщо буде загроза війни , то посольство обіцяє , що нас відразу ж на літаку відправлять додому.

« Ідол - Роналдіньо »

- Ви знайомі з Луїшем Феліпе Сколарі ?

- Так , якось раз він цікавився , як я собі відчуваю в Дніпрі , як розвивається моя кар'єра . Також питав про одне бразильця з Шахтаря .

- Ви були улюбленцем Мано Менезеша ? Він вас навіть з Дніпропетровська викликав, а Сколарі жодного разу не запросив .

- Не знаю . У кожного тренера своє бачення . Я повинен виступати на дуже хорошому рівні , щоб відповідати вимогам збірної Бразилії .

- Є приклади , коли гравці з чемпіонату України отримували і отримують регулярні виклики в бразильську збірну. Згодні з тим , що це цілком реально ?

- Зрозуміло, що мало хто дивиться український чемпіонат , але все залежить від того , як команда виступає на європейській арені. Матчі Ліги чемпіонів , Ліги Європи переглядають всі - так що , я згоден , що в принципі звернути увагу на себе реально.

- На ваш погляд , хто є найсильнішим гравцем у збірній Бразилії на вашій позиції ?

- У мене є один ідол і приклад - звуть його Роналдіньо Гаушо .

- Ваш колега по нещастю - теж пролетів повз мундіалю .

- Так , але він вже немолодий. Хоча навіть зараз , виступаючи в чемпіонаті Бразилії , він постійно видає фантастичні речі .

0 коментарі :

 
Футбол онлайн,дивитися футбол онлайн, прямі трансляції футбольних матчів, огляди матчів онлайн, відео огляд чемпіонату України, онлайн матч,дивитися футбол онлайн,спорт онлайн.
;